03833338527
شهرکرد، بلوار کاشانی، نرسیده به مدیریت بانک کشاورزی، نبش کوچه7
امروز جمعه 1403/1/31

قرض نگیرید، وام بیمه عمر ایران بگیرید

اگر شرایط مالی مساعدی ندارید و ممکن است در مواقعی از سال به پول نیازمند شوید، اگر مجبورید برای گذراندن امورات خود از افراد مختلف پول قرض بگیرید و یا اگر برای انجام کارهای خود مانند سرمایه‌گذاری در امور اقتصادی نیاز به پول بیشتری دارید، می‌توانید از وام بیمه عمر ایران استفاده کنید. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه‌ای با خدمات چشمگیر و پرطرفدار است. بیمه‌‌گزار تنها با پرداخت یک حق بیمه طی مدت زمان‌های دلخواه می‌تواند از خدمات بیمه عمر که شامل امکان سرمایه‌گذاری و امکان استفاده از طیف وسیع پوشش‌های بیمه عمر می‌شود، استفاده کند. وام بیمه عمر ایران یکی از امکانات بیمه عمر است و اگر اطلاع دقیقی درباره وام بیمه عمر ندارید و از نحوه دریافت و یا دیگر شرایط آن آگاهی کافی ندارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بگذارید در ابتدا نگاهی گذرا به بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ایران داشته باشیم تا بدانیم بیمه عمر چیست و چطور می‌شود از محل بیمه، وام دریافت کرد. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ایران قراردادی است که بین شرکت بیمه ایران و بیمه‌گزار منعقد می‌شود. طبق این قرارداد که حداقل مدت زمان آن 5 و بیشترین زمان آن 30 سال است بیمه‌گزار در دوره‌های زمانی مشخص، مبالغی را به عنوان حق بیمه، به شرکت بیمه ایران واگذار می‌کند. در مقابل، بیمه‌گزار می‌تواند از میزان سود و پوشش‌های ارایه شده در بیمه عمر استفاده کند. وام بیمه عمر یکی از امتیازات و مزایایی است که بیمه‌گزار در صورت نیاز و درخواست می‌تواند از آن استفاده کند و از محل اندوخته خود وام دریافت نماید.

شرایط وام بیمه عمر ایران

برای دریافت وام بیمه عمر ایران باید دو سال از شروع قرارداد بیمه عمر گذشته باشد. پس از دو سال امکان درخواست وام برای بیمه‌گزار مهیا شده و در صورت نیاز بیمه‌گزار می‌تواند تا  90 % از اندوخته بیمه‌نامه خود وام بیمه عمر ایران دریافت کند. مقدار دقیق پرداختی وام بیمه عمر بستگی به اندوخته بیمه‌نامه بیمه‌گزار دارد هرچه میزان اندوخته بیمه‌گزار بالاتر باشد میزان وام دریافتی بیشتر خواهد بود. برای دریافت وام بیمه عمر ایران نیازی به ضامن و یا چک‌ و سفته‌های ضمانتی نخواهید داشت و تنها با ارایه درخواست وام به شرکت بیمه ایران می‌توانید طی همان روز و یا نهایتا در طول سه روز کاری وام بیمه عمر ایران را دریافت نمایید.

بیمه‌گزار پس از دریافت وام موظف است اقساط آن را در موعدهای مقرر پرداخت کند. مبلغ هر قسط به میزان وام دریافتی و تعداد اقساط بستگی دارد. در هر صورت بیمه‌گزار موظف است به هر مقدار که وام بیمه عمر ایران دریافت کرده است، نهایتا طی 36 قسط وام دریافتی را تسویه کند. میزان کارمزد یا بهره وام بیمه عمر 4% عنوان شده است که معمولا این نرخ با توجه به وضعیت اقتصادی ممکن است بیشتر از این میزان شود اما باز هم از بهره وام در برخی موسسات مالی دیگر کمتر است. دقت کنید که در پرداخت اقساط وام بیمه عمر ایران تاخیر صورت نگیرد تا روند سوددهی بیمه عمر شما با مشکل مواجه نشود.

تاریخ: 1398/06/08      بازدید:1917
.کليه حقوق اين وب سایت متعلق به بیمه ایران نمایدنگی شهرکرد كد 8734 است هر گونه استفاده از آن پیگرد قانونی دارد ©